Kapcsolat

Nagykőrös

2750 Nagykõrös,

Szabadszállási út 6.

Telefon: +36 (30) 456 4221

E-mail:

simon.zoltan@whitetechnik.hu

 

 

Kiskunfélegyháza

6100 Kiskunfélegyháza,

Csongrádi út 112/A

Mobil: 06 30/683-5522

E-mail:

felegyhaza@whitetechnik.hu

 

Üzemeltető:
White Technik Kft
Székhely:

2750 Nagykőrös,

Szabadszállási út 6.

E-mail:
simon.zoltan@whitetechnik.hu

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek-ig:
7.30- 16.00

e-Takarék – SaaS alapú üzleti felhőszolgáltatás kifejlesztése

2019.03.06.

e-Takarék – SaaS alapú üzleti felhőszolgáltatás kifejlesztése.
Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) vállalti szolgáltatások, IKT megoldások fejlesztésének és piaci bevezetésének támogatása

Eredeti dokumentum:

03_saas_aloldal_hwstudiokft_v101_20190207.docx

Pályázat címe:

 

„e-Takarék – SaaS alapú üzleti

felhőszolgáltatás kifejlesztése

a „HW STÚDIÓ” Kft. által”

 

Pályázat azonosítószáma:

 

GINOP-3.2.4-8-2-4-16-2017-00003

 

Kedvezményezett:

 

„HW STÚDIÓ” Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Szh.: 6000 Kecskemét, Petőfi Sándor utca 1. B ép. 2. em. 1.

Tel.: +36 (21) 24 24 000

E-mail: kozpont@hwstudio.hu

 

Támogató:

 

PÉNZÜGYMINISZTÉRIUM

Cím: 1051 Budapest, József nádor tér 2-4.

Postacím: 1539 Budapest, Pf.: 684.

E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu

 

Kérjük, látogasson el a http://palyazat.gov.hu címre.

 

Projekt leírása

 

A „HW STÚDIÓ” Kft. az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával, a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) támogatási rendszerében, a „Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) vállalti szolgáltatások, IKT megoldások fejlesztésének és piaci bevezetésének támogatása” pályázati konstrukcióban részesült pozitív elbírálásban 2018.07.16. napjával, s valósította meg tárgyi pályázatát.

 

Cégünk közel 22. éve nyújt partnereinek számítástechnikai szolgáltatásokat. Célunk a hazai pénzintézetek és minden más piaci szereplő mindennapi informatikai munkájának támogatása, hardveres és szoftveres kérdések megoldása. Jelen pályázati fejlesztéssel ezen informatikai terület egyik speciális szegmensét fedhetjük le.

 

A pályázati beruházás teljes időtartama:

 

2017.05.05 – 2018.12.31.

 

A pályázathoz kapcsolódó hardver-eszközbeszerzés (szerverek, adattároló, switch-ek, fejlesztői notebook-ok) mellett a beruházás alapcélja egy olyan szoftver-eszközkészlet kifejlesztése volt, amely eleget tud tenni a mai kor digitális kihívásainak, és kiszolgálni képes a pénzügyi szektor szolgáltatásait igénybe vevő felhasználókat egy széles spektrumú igényt kielégítő, komplex elektronikus rendszerrel.

 

A jelen és mindenkori eredményeink titka az alábbi vezérfonalak mentén húzhatóak fel egyetlen gondolati láncra: KÉNYELEM, BIZTONSÁG, SOKOLDALÚSÁG.

 

KÉNYELEM – bárhonnan, bármikor elérhető, legyen szó asztali személyi (PC) vagy hordozható (laptop, notebook) számítógépről, esetleg táblagépről (tablet) vagy mobiltelefonról, mindig kéznél van.

BIZTONSÁG – felhő alapú és adatparki rendszerfelügyelettel, vagy éppen helyben telepített kiszolgálásával is a mindenkori ISO szabványoknak, illetve nemzetközi és hazai jogszabályoknak megfelelő működésével garantálni tudja az adatok védelmét.

SOKOLDALÚSÁG – komplex, szabadon kombinálható, egyénileg optimalizálható alkalmazás.

 

Ezek a szempontok vezérelték Cégünket akkor is, amikor megfogalmazódott bennünk, hogy az ismert vállalatirányítási rendszerek arculatára egy olyan új informatikai szolgáltatást fejlesszünk ki, amely eszköz- és terület-független alkalmazhatóságával és egyszerűen komplex kialakításával a modern, ún. „okos megoldások” kezelőivé képes tenni a hazai – elsősorban – „egy személyes” és mikro-vállalkozásokat (egyéni és társas vállalkozásokat is), úgy támogatva pénzügyeik kezelését, mint ahogy a nagyobb piaci szereplők ezt ma irányítani képesek.

 

 

Az adószámos magánszemélyek és a mikro- és kisvállalkozások (egyéni és társas vállalkozások) számlakezelését szolgáló, a cégformához illesztve szabadon és pontosan paraméterezhető rendszer létrehozását hajtottuk végre, internetes szolgáltatási felület formájában, projektünk tehát az ún. „e-Takarék” megnevezésű, felhő alapú szolgáltatás kifejlesztését és piacra vitelét érte el.

 

Kifejlesztett termékünk a piacra vitel sikerének érdekében, engedve a marketingszakemberek javaslatainak, és – tekintettel a szolgáltatást igénybevevő felhasználói körrel rendelkező Takarék Csoportra – a késztermék az ún. Takarék Business Assistant, rövidített nevén TBA megnevezéssel esett át a keresztségen.

 

A pályázat keretében a fejlesztés tehát megvalósult, a szolgáltatásunk 2019. első negyedévében széles körben ismerté válik hazánkban.

 

_

vissza